Häng på vårens försäljning!

I år satsar vi stort på grillsäsongen som snart är här och säljer grillkol mm från Skogens kol och kyckling från Knäreds kyckling.

All försäljning är frivillig och vinsten från försäljningen går 25% till scoutens/scouternas avdelning och 75 % till återställning av köket efter vattenskadan.

Försäljningen startar när ni känner er redo och vi tar in beställningar från skogens kol till och med 1 april och från Knäreds kyckling till och med 15 april. Att det är olika slutdatum är för att vi ska kunna lämna ut alla varor samtidigt då det underlättar för både er och oss. Alla beställda varor hämtas torsdagen den 25 april. Tid kommer när vi fått veta den.

Kycklingen kostar 400 kr/paket

Mer om kol, priser mm hittar du här: https://www.grillkol.se/tjana-pengar-info/

Vid frågor
kontakta Björn via salj@sondrumsscout.se eller telefon, 0709 55 31 88