Julförsäljning 2022

I år har vi möjlighet att erbjuda produkter från Scouternas Julförsäljning till ett reducerat pris. Beställer ni här på sidan eller genom barnen får ni det reducerade priset på varorna.

Senaste dag för beställning för att kunna få varorna innan första advent är onsdagen den 16/11 2022

Det reducerade priset gäller inte på Scoutshop.
(Fler produkter finns på scoutshop.se)

Julförsäljning 2022

Försäljning av Scouternas julsaker 2022

Ange ett nummer från 1 till 10.
Årets almanacka är den 79:e almanackan sedan starten och är illustrerad av Thérèse Lindström.
Ange ett nummer från 1 till 10.
En klassisk adventskalender ritad av Aina Stenberg-MasOlle som hör julen till. Årets kalender är ett nytryck av 1936 års kalender.
Ange ett nummer från 1 till 10.
Blockljus av 100 % miljövänligt stearin. Ett tips är att sälja blockljusen styckvis. Välj ut en fin stämpel och sätt en enkel etikett runt eller gör en fin knop. Det adderar mervärde som man gärna betalar lite extra för. Brinntid: ca 90 timmar.
Ange ett nummer från 1 till 10.
Brinner i 6-7 timmar utan att sota eller rinna. Säljs i askar om fem ljus.
Scoutens namn(Obligatoriskt)